انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گردو از ابتدای سال 1400 و در شروع سه سالگی، راهبرد جدیدی برای فعالیت در بازار ایران انتخاب کرد که نسبتا جدید و ناشناخته بود. در ایران رسانههای دیجیتال برای کسب درآمد به تبلیغات بنری روی آوردهاند؛ انجمن گردو هم از این قاعده مستثنا نبود. این در حالی است که در دنیا این سبک از تبلیغات منسوخ شده. با گسترش بازاریابی محتوایی و جدی گرفتن مفهوم تولید محتوا توسط کسبوکارهای گوناگون به نظر میرسد باید شیوههای جدید را به کار بگیریم. به همین دلیل مانند رسانههای تخصصی دنیا با کسبوکارها رابطه «حامی راهبردی» را در پیش گرفتهایم. خوشبختانه بسیاری از کسبوکارهای پیشروی ایران در این مسیر ما را همراهی کردهاند و ما دست همکاری دیگر فعالان را هم به گرمی میفشاریم.
از چالشهای این روش، تحت تاثیر قرار گرفتن کارکردهای رسانه است. به همین دلیل در این مسیر پایبند به اصول حرفهای روزنامهنگاری هستیم و امیدواریم در ادامه مسیر هم از این اصول کوتاه نیاییم.